joi, 7 august 2008

Din ciclul:Ce se intampla cand esti batran?sau cand fictiunea te innebuneste.Ep 1 Atelierul din cutia de chibrite.


M-am nascut in Brasov intr-o noapte de septembrie a anului 1987.Nu cred ca e cazul sa spun la ce performante am ajuns din pct de vedere scolar in Brasov ptr ca as fi plicticos si la sfarsit ati spune:CE PRAMATIE!In prezent sunt student la facultatea de Jurnalistica din Sibiu.In fosta capitala "cortorara" Europeana locuiesc in chirie impreuna cu prietena mea la marginea orasului intr-un bloc cu 4 etaje chiar la ultimul etaj.Pana acuma nimic nemaiintalnit.In noaptea in care ne-am mutat am incercat sa mai amenajam cumva apartamentul dar la un moment dat se aude o voce de femeie batrana de undeva dintr-un perete,care zicea astfel:"Lasa ca va mut io cum i-am mutat si pe ceilalti".Noi am crezut ca nu cu noi vorbeste si am continuat.Aceeasi poveste.Aceleasi blesteme.A trecut timpul iar dupa 2 luni am vazut cine era defapt vocea peretelui(echivalenta a vocii poporului).O baba sfrijita cu o mana stanga paralizata care poza( nu in Playboy) in femeie neputincoasa si cu frica lui D-zeu(din bunavointa mea i-am cumparat si mere(din banii ei)).Azi asa maine asa pana cand intr-o zi mi-a spus ca ea ma intelege ca sunt student si ca nu prea am bani dar ma roaga ca seara dupa 10 sa nu mai lucrez la atelier ca nu poate dormi.Am mers in casa si m-am uitat daca nu cumva am un atelier la care lucrez ca un somnambul.M-am uitat,m-am uitat si nu am gasit nici macar o surubelnita.Zilele treceau si ea se facea din ce in ce mai rea amenintandu-ne ca o sa cheme militia in curand.NU am crezut-o.In luna Mai cam pe la mijlocul ei bate vecina de langa la usa care ne-a spus ca a aflat de la o alta vecina ca baba a sesizat militia si ca in seara ce urmeaza o sa fim "filati".Continuarea intr-o alta zi...

P.S.Asa arata balconul babei.

Niciun comentariu: