vineri, 8 august 2008

Din ciclul:Ce se intampla cand esti batran?sau cand fictiunea te innebuneste.Ep 1 Atelierul din cutia de chibrite.Partea a 2-a.


Am promis ca o sa vin cu partea a 2 a la povestea babei.Si iata-ma.O mica precizare am de facut.Cutie de chbrite inseamna apartamente ceausiste,enervant de inghesuite(unele) in care traiesc famili de toate categoriile:de la familia Adria pana la familia PataPlesu.Dar sa continuam.In acea seara superba de Mai stateam cu perdeaua trasa si priveam la fiecare masina care trecea prin fata blocului.Ca la revolutie frate.Nu am vazut nimica dubios dar de,astia sunt antrenati asa de bine in ceea ce priveste filajul incat tu sa nu-ti dai seama ca esti filat,sau (un caz mai realist) sa iti dai seama de fapt cu ce se ocupa politia romana.Ce sa mai incoace si incolo.Profesionisti domnule nu ciuruCURi.Au trecut vreo doua zile dupa aceasta seara plina de suspans si adrenalina,si proprietara a venit dupa chirie.La un moment dat,baba a urcat la 4.a batut la usa si a urlat sa deschidem.Proprietara s-a speriat asa de tare incat a zis sa nu-i deschidem.Parca n-ar fi fost apartamentul ei.La 5 minute dupa ce pleaca doamna care ne ia banii in fiecare luna pentru cutia de chibrite,sosesc si organele.Baba ajunsese la punctul culminant,chemase politia.Nu-si mai incapea in pielea care dadea sa se decojeasca parca de tot.Le-am deschis usa politistilor iar satana de baba in spatele lor.A dat sa intre si ea dar gradatul se pare ca este calit in astfel de interventii in forta si a inchis usa in nas babei.S-au uitat prin casa nu au vazut nimica si ne-au zis doar ca sa fim in regula cu actele de sedere in Sibiu.Au plecat.Si nu i-am mai vazut.Dupa asta am mai avut intrevederi cu baba dar aceasta s-a miscat ca un atlet si a intrat in casa.Faza cea mai tare a fost cand,intr-o noapte,pe la 1 a inceput sa bata in teava in jur de 1 ora jumate atentie incontinuu.Cred ca ala de la Metallica este pistol cu apa,iar daca cei de la Led Zeppelin s-au destramat in anii 80 ptr ca le murise bateristul pot sa se reuneasca si sa-l faca uitat pe raposat.Inchipuiti-va cum se auzea daca baba avea acasa un set de tobe profesional.Ma rog.Solo-uri din astea de tevi am avut multe seri la rand.Continuarea in alta zi...

Un comentariu:

Andrei spunea...

"ce faci cleste ?"