joi, 14 august 2008

Din ciclul:Ce se intampla cand esti batran?sau cand fictiunea te innebuneste.Ep 1 Atelierul din cutia de chibrite.Partea a 3 a


A trecut ceva timp de cand nu am reusit sa scriu pe blog si ma gindeam ca poate acum dupa atata amar de vreme de cand nu am mai tastaturat ca sa nu zic incondeiat pe pagina asta de memorii o sa am ceva inspiratie.Fîs!!!!Nu imi vine sa scriu mai nimic din ceea ce am facut in zilele astea.O sa scriu din nou despre satana asta de baba de sub apartamentul meu.In fine baba ne-a mai amenintat cu politia.Vorba prietenei mele:"Asta e cu un picior un groapa si cu o mana pe telefon."Rica pentru ca asa o cheama dadea fuga in blocul vecin la unul care lucra in politie,un ajutor de caine lup presupun,despre care auzisem ca primise tot felul de bastoane pe spinare cand era mic de la,cine credeti?Rica.O alta poveste de la care ma buneste rasul este ca in locul nostru stateau niste fete studente culmea la aceeasi facultate ca si mine dar carora baba le-a spus ca au si ele atelier.Faza comica e ca fetele scriau mult la calculator si ma gindesc ca baba pe vremea aia auzea mai bine si asocia printr-un stiintifico fantastic greu de imaginat,bataile de la tastatura cu bataile ciocanului.
Din cate stiu eu baba are o fiica cu care normal nu se intelege.Insa iata ca acum iesind un pic pe geam am vazut ca cineva de sub mine scutura o covertura cu putere si ma gindeam ca s-a antrenat asta si e gata de Olimpiada.Cand colo insa era o fata tanara care scutura acea covertura.Acum stau si ma gindesc ori o fi murit asta si s-au mutat nepotii ori e bolnava asta adica e in spital si stau nepotii la ea ori.....

Niciun comentariu: