joi, 7 august 2008

Little toy gun


Imi vin in cap 1000 de idei dar nu reusesc sa le scriu.Nu pot alege o idee din cele 1000.Ba da pot.Am fost voluntar la ARTmania intr-un micut oras din Romania numit Sibiu unde cantau niste trupe de care nu au auzit nici macar componenti acelor trupe.Dar spre surprinderea mea au fost in cele 2 zile de festival vreo 4000 de oameni unul mai fals ca altul.De pilda:Unul s-a enervat ca nu a putut intra la concert cu o surubelnita pe care ulterior la "cererea"jandarmilor a infipt-o in pamant iritat.Noi i-am spus ca nu e nevoie sa vina el cu scule de acasa pentru ca noi aveam si scule si oameni care sa se ocupe de montarea si de demontarea recuzitei.Alta avea un lant din nas in ureche probabil era ca un fel de nosefree.Dar ceea ce m-a miscat a fost faptul ca am vazut fete si baieti de 14 15 ani care-vorba unei trupe de hip-hop mai ieri se bucurau la capra cu trei iezi-se alfau in miezul unei degradari rapide si lipsita de sens.Eu am doar 21 de ani dar pe vremea cand aveam eu 2 ani adormeam cu The Doors la casti.Ei acuma asculta tot felul de prostii iar daca le spui de trupe precum Led Zeppelin Deep Purple(lista poate continua) sau chiar Massive Attack zic ca-s naspa ,intra in depresia emonesciana si incep cu mult patos sa isi ascuta vena cava superioara cu surubelnita tipului de mai sus.Acum mi-a pierit de tot inspiratia.Poate mai tarziu.Cine stie?

Niciun comentariu: